Není to nostalgie, ani módní vlna. Je to životní styl. Objevujeme oblečení a doplňky z doby, kdy svět ještě dával trochu smysl. Kdy se věci ke každodennímu použití dělaly s grácií a fortelem,
a dlouho sloužily svému účelu. Líbí se nám to. Pokud i tobě, jsi tu správně. Svůj čas věnujeme hledání i výrobě originálních kousků, nebo takových, co ctí styl 1. poloviny 20. století.
Pokud se ti něco líbí, neváhej, napiš - může to být tvoje. Žádný strach - za zlomek původní ceny.

It's not nostalgia or trendy wave. It's a lifestyle. Discovering clothes and accessories from a time when the world still gave little sense. When things to's daily use made ​​with grace and deftness,
and has long served its purpose. We like it. If you, too, you're right. Your time spent on finding and production of original pieces, or those who honored style first half of the 20th century.
If you like something, do not hesitate, write - it could be yours. No worries - at a fraction of the original price.

neděle 6. dubna 2014

Mister RRL


Po prohlédnutí kolekce RRL asi každého napadne, kdo má tohle všechno na svědomí. Nabízí se pan RL osobně, ale ten má pochopitelně úplně jiné starosti a hlavně - má na to přece lidi. Když si sám nejsem jistý, tak se obrátím na odborníky, že. Chlapík na obrázku dnešního příspěvku není ten, kterému jste posledně na nádraží koupili ze soucitu párek v rohlíku, jak by naprostá většina naší šedé a podprůměrně oblékané populace usoudila, ale sám šéfdesigner značky RRL - Doug Bihlmeier. A když sám něco dělám tak dobře, že jsem v tom nejlepší, asi to dám najevo nejspíš právě tím, jak sám chodím vohozenej. Tenhle chlap prostě dělá svému výtvoru chodící reklamu, doufám, že je taky na to patřičně hrdý, a já mu jen tiše, a v nejlepším slova smyslu, závidím...Neodpustím si ho tu ještě občas připomenout jako inspiraci v rubrice dress code, men´s style. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat